Dit wil je niet missen...

Roelina’s jaaroverzicht 2016 #4

De laatste, ja echt… Na deze ben je weer even van mij verlost wat betreft het delen van mijn mooiste blogmomenten uit 2016. Maar dit laatste kwartaal van Roelina’s jaaroverzicht 2016 kan ik je natuurlijk niet onthouden.

Het allerlaatste kwartaal van Roelina’s jaaroverzicht 2016 was een bijzondere, vond ik. Er gebeurde veel op mijn blog. Mijn bezoekersaantallen zitten in de lift en dat is natuurlijk goed nieuws. Ik hoop dan ook dat ik deze trend in 2017 mag doorzetten, want voorlopig vind ik het nog té leuk om te doen. Dus van mij ben je blogtechnisch nog lang niet af. Kijk je mee naar hoe mijn laatste kwartaal van 2016 eruit zag?

Roelina’s: oktober

dinoland1

We gingen in oktober naar Dinoland in Zwolle. Met de 3 grootste, kleine dinofans die je je maar kunt voorstellen. En het bleek een schot in de roos. Sinds die dag kan onze kleine man over niks anders meer dan Dino’s praten (“wroaah”).

1_1

Mijn lieftallige schoonzus en zwager waren inmiddels papa en mama geworden. En daar mocht ik een geboortekaartje voor ontwerpen, wat een eer. In overleg ontwierp ik een foxy geboortekaartje.

1

Ik liep al een tijdje met het idee rond. Om een serie blogs te maken over power moms. Met mijn vriendin als inspiratiebron maakte ik een vragenlijst welke ik zelf als eerste invulde. De reactie waren erg positief en nog loopt deze serie blogjes.

Roelina’s: november

draak-finn

Ze was al tijden slecht, maar halverwege november ging ze dan toch echt. Onze liefste Draak nam na 10 jaar trouwe dienst, en als eerste gezinslid van huize Roelina’s, afscheid van ons. We zullen haar en haar gekke boxerstreken nooit vergeten.

roeloves-blogpost-1

Het kwam misschien omdat het het einde van het jaar is, dan word ik altijd wat weemoedig. En ik besefte mij ineens hoezeer en hoeveel ik van onze kleine mannen hou. Onze regenboogjes, onze straaltjes hoop na het overlijden van onze dochter. Ik schreef dit op in bovenstaand blogje.

moodkids-adventkalender1

Inmiddels mag ik zeggen dat ik trots onderdeel uitmaak van het Moodkids team, waar ik mijn creatieve hersenspinsels op het digitale papier mag zetten. En zo mocht ik in december een heuse DIY adventskalender maken welke je gratis kunt downloaden vanaf Moodkids. Een super leuke klus. En het resultaat mag er best wezen al zeg ik het zelf.

Roelina’s: december

2

Zomaar ineens vanuit het niets lag hij naast mij. Ik schrok mij een hoedje, want dat baby was er ineens vanaf. De kleinste man begon in december met tijgeren. “Whaat?” En wat gaat dat allemaal razendsnel, want in die maand is de piet van tijgeren, naar kruipen, naar rond de tafel lopen gegaan. Conclusie: babylief wordt veel té snel té groot.

5

Ik mocht in december een hele leuke samenwerking doen, en waarom vond ik deze samenwerking zo bijzonder? Omdat het een ontzettend leuke webshop betrof met erg leuk, leerzaam en duurzaam speelgoed. Wij mochten de Toothy T-Rex reviewen en mijn beide mannetjes waren heel blij met de komst van deze nieuwe bewoner van huize Roelina’s

De laatste foto van de laatste maand van het laatste kwartaal van 2016. En wat was dit een leuke. Want dit blogje stond in het teken van onze kerst Wat we deden, wat we aten en bovenal: wat we aanhadden natuurlijk. En zeg nou zelf: zijn het geen plaatjes?

Zo, dat was het dan. Roelina’s jaaroverzicht 2016. Ik hoop dat je dit jaar net zo genoten hebt van het lezen als dat ik heb gedaan van het schrijven. En zoals beloofd, ik ga nog even door in 2017.

Roelove inspireert | grafisch ontwerp en persoonlijke blog