Dit wil je niet missen...

Roelina’s jaaroverzicht 2016 #2

Je was nog niet van me af, sterker nog Roelina’s jaaroverzicht is pas begonnen. Zo’n goed jaar is het geweest, zullen we maar zeggen. Daarom vandaag deel 2 van mijn (blog)jaar 2016.

Ik begon met het eerste kwartaal van 2016 en logischerwijs blik ik vandaag terug op het tweede kwartaal. Dat startte met ons nieuwste gezinslid, onze knorrepiet. Lees en kijk je weer mee?

Wat lees je allemaal in dit artikel?

Roelina’s: april

geboren1

Welcome little warrior, luidde het bericht. Onze lieve, kleine Olle, inmiddels alweer 9 maanden oud, verrijkte ons gezin en kwam geheel gezond met ons mee naar huis.

geboren2

Het kan natuurlijk niet anders dan dat deze maand in het teken stond van de geboorte van onze kleinste man. Ik vertelde in dit blogje over mijn 3e bevalling: de raket bevalling.

geboortekaartje-olle

Een nieuw geboren wereldburgertje betekent ook een geboortekaartje. En die mocht ik weer zelf maken. Het resultaat zie je hierboven en ik ben er nog steeds erg blij mee.

Roelina’s: mei

Wat een mijlpaal weer, want mijn grote, kleine man werd 2 jaar! We gaven een Bumba themafeestje en dat werkte ik tot in de puntjes uit. Een Bumba uitnodiging, Bumba taart, traktatie en dito versiering. Onze kleine Bumba fan genoot!

zoons

Wat was het druk, maar wat is het fijn! Ik schreef over de rijkdom die ik voelde (en nog steeds voel overigens) van het hebben van 2 zoons. Maar ook over hoe druk het is met een beginnend peuterpuber en baby.

smile

Einde van mei betekende ook dat onze kleinste man alweer 2 maandjes oud was. Wat gaat dat toch snel. En de eerste lach, die kregen we dus ook rond deze tijd. Trots als een pauw natuurlijk!

Roelina’s: juni

zutendaal3

We gingen deze maand maar liefst 2 keer een weekendje weg. De eerste van de weekendjes was een bezoekje aan het Landal park Zutendaal in België. Aanvankelijk zouden we met opa en oma gaan, maar vanwege ziekten konden die onverhoopt niet mee. We ginen alleen met het gezin en hebben ondanks de tegenslag toch genoten.

sonnenberg2

Niet veel later gingen we met de andere opa en oma naar Landal park Sonnenberg in Duitsland. Wederom genoten we, zowel de grootste kleine man, de kleinste kleine man als hun ouderlijke macht.

vliegtuigjes2

Aan het einde van dit 2e kwartaal, was mijn verlofperiode nog in volle gang. En onze koekepeer had het best moeilijk met de komst van zijn broertje. Daarom ging ik er veel met hem op uit. Bijvoorbeeld naar het vliegveld nabij, om vliegtuigjes te kijken.

Zo, dat was alweer het 2e kwartaal van 2016. Een kwartaal waarin ons leventje dat we voorheen hadden drastisch op de kop is gezet door de komst van onze knorrepiet. Hoe ik 2016 verder heb beleefd én heb overleefd, lees je in het volgende blogje Roelina’s jaaroverzicht… Lees en kijk je weer gezellig mee?

Roelove inspireert | grafisch ontwerp en persoonlijke blog